Publicacions URV és el segell editorial de la Universitat Rovira i Virgili, de Tarragona. Aquest segell va ser creat l’any 2005 amb l’objectiu d’editar i distribuir, a travès de diverses col·leccions, obres universitàries de caràcter institucional, docent, investigador i divulgatiu. D’aleshores ençà hem editat un nombre significatiu de publicacions que són una bona mostra de l’activitat que es realitza a la nostra universitat. Amb aquest web volem apropar-vos les nostres publicacions, on no només fem visibles els resultats de la recerca universitària sinó que hi fomentem la cultura i hi posem el coneixement al servei de la societat.

Publicacions URV
Av. Catalunya, 35
43002 Tarragona
A/e: publicacions@urv.cat

Trobareu més informació sobre nosaltres a l’adreça següent:

Press Contact

Publicacions URV
Av. Catalunya, 35
43002 Tarragona (Spain)

Principal Contact

Jaume Llambrich

Open Access Policy

This press provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge.