Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Sinopsis
A la Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere trobareu recomanacions i indicacions per incorporar la perspectiva de gènere en les vostres assignatures. Amb aquesta reflexió sobre els diferents elements que configuren el procés d’ensenyament-aprenentatge, tot partint del sexe i del gènere com a variables analítiques clau, no només s’acompleix una qüestió de justícia social sinó de qualitat de la docència.
Hi han participat les autores següents:
- Història: Mónica Moreno Seco (Universitat d’Alacant)
- Història de l’Art: M. Lluïsa Faxedas Brujats (Universitat de Girona)
- Filologia i Lingüística: Montserrat Ribas Bisbal (Universitat Pompeu Fabra)
-Filosofia: Sonia Reverter-Bañón (Universitat Jaume I)
- Dret i Criminologia: M. Concepción Torres Díaz (Universitat d’Alacant)
- Sociologia, Economia i Ciència Política: Rosa M. Ortiz Monera i Anna M. Morero Beltrán (Universitat de Barcelona)
- Educació i Pedagogia: Montserrat Rifà Valls (Universitat Autònoma de Barcelona)
- Física: Encina Calvo Iglesias (Universidade de Santiago de Compostela)
- Medicina: M. Teresa Ruiz Cantero (Universitat d’Alacant)
- Psicologia: Esperanza Bosch Fiol i Salud Mantero Heredia (Universitat de les Illes Balears)
- Ciències de la Computació: Paloma Moreda Pozo (Universitat d’Alacant)