Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere

Autores/as

Teresa Cabruja Ubach
M. José Rodríguez Jaume
Tània Verge Mestre

Sinopsis

A la Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere trobareu recomanacions i indicacions per incorporar la perspectiva de gènere en les vostres assignatures. Amb aquesta reflexió sobre els diferents elements que configuren el procés d’ensenyament-aprenentatge, tot partint del sexe i del gènere com a variables analítiques clau, no només s’acompleix una qüestió de justícia social sinó de qualitat de la docència.

Hi han participat les autores següents:
- Història: Mónica Moreno Seco (Universitat d’Alacant)
- Història de l’Art: M. Lluïsa Faxedas Brujats (Universitat de Girona) 
- Filologia i Lingüística: Montserrat Ribas Bisbal (Universitat Pompeu Fabra)
-Filosofia: Sonia Reverter-Bañón (Universitat Jaume I)
- Dret i Criminologia: M. Concepción Torres Díaz (Universitat d’Alacant)
- Sociologia, Economia i Ciència Política: Rosa M. Ortiz Monera i Anna M. Morero Beltrán (Universitat de Barcelona)
- Educació i Pedagogia: Montserrat Rifà Valls (Universitat Autònoma de Barcelona)
- Física: Encina Calvo Iglesias (Universidade de Santiago de Compostela)
- Medicina: M. Teresa Ruiz Cantero (Universitat d’Alacant)
- Psicologia: Esperanza Bosch Fiol i Salud Mantero Heredia (Universitat de les Illes Balears)
- Ciències de la Computació: Paloma Moreda Pozo (Universitat d’Alacant)

Compra el llibre en paper

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Resumen 840

Publicado

febrero 19, 2019

Colección

Categorías

Detalles sobre esta monografía

ISBN-13 (15)

978-84-8424-665-7

Fecha de primera publicación (11)

2019

Cómo citar

Cabruja Ubach, T., Rodríguez Jaume, M. J., … Verge Mestre, T. (Eds.). (2019). Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere. Publicacions URV. https://llibres.urv.cat/index.php/purv/catalog/book/350