10 International Best Practices

Autores/as

Pere Segarra Roca
Eleni Papaoikonomou

Sinopsis

En l’escenari econòmic actual, marcat per la creixent globalització i la crisi econòmica i financera, les empreses han de trobar maneres de ser més competitives. Una manera atractiva d’aconseguir-ho és que les empreses optin per l’expansió internacional, en comptes de centrar-se en els mercats interiors, com tradicionalment han fet. No obstant això, la internacionalització és una de les estratègies més complexes i arriscades que pot abordar una empresa, perquè, principalment, consisteix a l’entesa de mercats desconeguts. En aquest llibre, hi hem recollit deu casos d’empreses catalanes que s’han internacionalitzat amb èxit. La recopilació de dades s’ha basat en entrevistes personals amb els responsables d’internacionalització i en informació addicional, a fi de determinar els principals factors associats a l’èxit de la seva estratègia d’internacionalització.

Llegir a Google Books

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

July 23, 2014

Detalles sobre esta monografía

ISBN-13 (15)

978-84-695-3925-5

Fecha de primera publicación (11)

2012